nr.1 Välkommen!

Jag heter Katarina och på den här bloggsidan tänkte jag dela med dig mina tankar över det som är livet.

Det är spännande att leva, tycker jag. Kanske har du en annan tanke om det. Och det är så det ska vara. Vi är många gånger olika, men personligen vill jag gärna se till våra likheter.

Alla människor är lika mycket värda, har samma berättigande och också samma möjligheter. Oavsett vilket ursprung vi har och oavsett vilka liv vi hittills har levt.

Under de sista åren har jag funderat mycket på vad livet går ut på. Varför vi lever. Och det kommer jag att återkomma till.

Så här långt, välkommen till viamig.

Katarina

Kommentarer
Postat av: Melinda

Hej Mamma!

Bra att du också gjort en blogg nu, så dina visa ord kan läsas av många:)

Välkommen till blogg-världen!

Kram Mea

2009-11-05 @ 01:28:44
Postat av: Mamma

Tack, raring. Jo, jag tänkte att kan du, kan säkert jag också.

Och det är ju så himla roligt.

Kram,

Mamma

2009-11-05 @ 15:43:23
Postat av: Ingrid

Fantastiskt Katarina, att du startat en blogg! Äntligen säger jag. Du har så mycket att berätta och förmedla.

Kram Ingrid

2009-11-05 @ 18:31:11
Postat av: Katarina

Sötnos, ja, ja. Nu har jag gjort det. Men först måste du ju läsa vad jag skrivit innan du skriker -Fantastiskt!

Och stort tack för din kommentar. Du är härlig.

Kram,

K

2009-11-05 @ 19:01:22
Postat av: Joakim

Underbart! Det ska bli kul att läsa!



Många kramar

J

2009-11-06 @ 11:28:35
Postat av: Katarina

jOAKIM, TACK. Vi har med dig vartän vi går, det vet du, eller hur?

Kram,

tant K

2009-11-06 @ 17:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0